1. Det er et godt produkt som løser et ekte behov.
Produktet er laget på en brukersentrisk måte. Det betyr at vi snakket med potensielle brukere først, også laget vi et produkt som passet for dem. Totalt har over 350 hageentusiaster fra hele Norge deltatt i våre brukerundersøkelser.
2. Vi har kompetansen
Vi har et godt team bestående av flinke folk, hvor vi kombinerer erfarne fagfolk med unge idealister. I tillegg har vi et bredt nettverk av samarbeidspartnere som bistår oss.
3. Høy potensiell oppside
Produktet vi utvikler vil ha en sunn salgsmargin. Selv konservative estimater peker på betydelig omsetning få år etter lansering.
Gjennom tidligere investeringsrunder har vi sikret nok kapital for å ta Jeeves fra ide til "prototype 3".
For å ta steget videre og ta Jeeves helt til kommersialisering har vi et kapitalbehov på 71 mNOK. Av disse, planlegger vi å hente 30 mNOK i privat kapital gjennom to emisjonsrunder i 2023 og 2024.
Vi er åpne for nye investorer.